czwartek, 3 kwietnia 2014

Wiosna? Oficjalnie u nas !

Niby 2 kwietnia,ale jest o wiele cieplej niż w marcu :P Pogoda nam sprzyja ,jak będzie czas to pójdę z Maksi na sesje :D Jeszcze mam mały problem co do piątku... Trening? Git,ale gorzej z resztą - koleżanka na 17:00 zaprosiła mnie na urodziny,a mama mówiła że w piątek może mnie zostawi tam "w" starym mieszkaniu,ona pójdzie na miasto,a ja do koleżanek ^_^ ,ale nie wiem co wybrać :| Fakt mama powiedziała MOŻE,ale kto wie? Nie wiem co robić,chciałabym się rozdwoić i być w 2 miejscach na raz,byłoby extra...Tylko z drugiej strony bardzo chcę się zobaczyć z przyjaciółmi więc,chyba wybiorę spotkanie jak jednak wyjdzie w piątek. Ja idę spać,poniżej zostawiam 2 fotki Maksi ze spacerku :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3