środa, 16 kwietnia 2014

Mini Agility = Filmik

Postanowiłam dodać ten drugi post ;P Jakieś 2 godziny temu trochę poskakałyśmy,zeszła nam jakaś godzinka :) Porobiłam foty,nagrywałam troszkę i postanowiłam zmontować filmik. Na początku nie wiedziała o co chodzi (po 4 dniowej przerwie może tak mieć xD ). W pewnym momencie już załapała ponownie :P Nie wszystko nagrywałam,bo ćwiczyłyśmy jeszcze slalom,ale nie wychodzi za dobrze no to po co :) Mam nadzieję,że filmik się spodoba bo troszkę go montowałam xD Pod filmikiem foty ;)

No daj kiełbaskę ;-;

Lecę bo chcę kiełbasę <3
"Pies zawsze daje z siebie wszystko,by tylko uszczęśliwić właściciela"
xD
<3
To po skokach na spacerku :)
Niuch Niuch ^^

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia c:
    Śliczny blog.
    Super filmik w czym montujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słodkie! <33
    http://alexikukochanyyorczek45.blogspot.com/ <-- zapraszam do komentowania :D (przepraszam za spam :* )
    Pozdrawiam hihi <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komencik <3