środa, 9 kwietnia 2014

Dzień taki sobie

Dzisiaj dzień był taki sobie :| Pani od polskiego powiedziała,że mój opis jest na 3... Trudno xD Co dostanę to dostanę. Muszę się sprężać z szelkami,bo szelki są jedne,a szarpaków dużo :P Jak coś to poproszę by ta pani mi je odłożyła na tydzień albo 2 tyg. :) Dziś założę Maksi fp na fejsie :D Pisałam do takiego sklepu o testowanie szarpaka polarowego,ale wątpię,że się zgodzą :| Jak sprawdzałam na ich tablicy to jak inne osoby pytały o testowanie to pisali,że nie bo mają swoich psich testerów,więc zobaczymy bo w sumie nie zwróciłam uwagi na daty :P Warto też popisać do innych sklepów :) Jutro do naszej szkoły przyjeżdża Andrzej Gołota,ale pani od w-f'u wyskoczyła z takim tekstem "na  żadnych koszulkach ani kartkach nie będą dawane autografy,ma być elegancko na zdjęciu". Dlatego nie będę miała raczej autografu,ale co mi z tego skoro nawet nie znam tego gościa xD Dziś chyba wszystko napisałam co chciałam. Fakt trochę śmiecę teraz na tym blogu,ale chciałam zwiększyć aktywność i codziennie dodawać wpisy :) Jutro opiszę wszystko jak było,co z tym spotkaniem itp :P Poniżej daję Wam foty Maksi i Stefana :P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3