czwartek, 28 lutego 2013

Wygoda to co lubię :D

Hejka ;) Dziś jak zwykle kolejny post no bo co innego na tym blogu? :D Zrobiłam dziś parę fotek mam nadzieję,że się spodobają :] Nie mogę się doczekać wiosny ! A Wy?? <3

niedziela, 24 lutego 2013

Kąpiel + wizyta u babci + (dziś) spacerek + ważne ogłoszenie

                                                        OGŁOSZENIE
Ta dziewczyna przesadza!!! A wiecie co ona napisała mi na talku jak z innego konta urządziłam sobie z nią rozmowe?! Napisała : "Zazdroszczę Ci Maksi" tak napisała!!!!! Chcecie dodam dowód ;)

                         KĄPIEL (WCZORAJ)
Wczoraj Maksi miała kąpiel bo była już brudna choć nie potrzeba jeszcze wizyty u fryzjera bo owieczki z niej nie ma :D A jak wariowała :D Filmiki po niżej. (Podczas dodawania postu) nie chce mi się dodać jeden filmik więc będzie osobno :)
video

                                 WIZYTA U BABCI (WCZORAJ)
Wczoraj jakoś o 18 , 19 pojechałam do babci ;) Zabrałam ze sobą oczywiście Maksunie.
Fajnie było,pobawiłam się z nią ^^ Lubię jeździć do babci.
                                                         SPACER (DZIŚ)
Dziś byłam z Maksi na krótkim spacerze. Taka ciapa na dworze,że szkoda gadać...
Gdzie tylko stanęłam miałam buta w wodzie! O.o

poniedziałek, 18 lutego 2013

Konkurs "Moja psia miłóść do innego zwierzaka"

Hejka! Na stronie krainapsa.pl jest taki konkurs pt. "Moja psia miłość do innego zwierzaka". Wzięłam udział i przesłałam zdjęci Maksi ze Stopką :) Najbardziej podoba mi się 1 miejsce :
Za zajecie I miejsca:  (NA DOLE FOTKA KONKURSOWA)
  •   Talon 25% zniżki na zakup legowiska w sklepie KrainaPsa
  •   1000 Złotołapek
  •   Artykuł o zwycięskim piesku wraz z jego zdjęciami na blogu Sary, dnia 8 marca 2013
  •   10 punktów na konto pieska.

Chciałabym 1 miejsce, głosujcie tu : (na nk dawajcie opinie 5 lub Super Zdjęcie) (na fb lajkujcie)


Spacerek

Hejka ! Kopia i tak ma tą fote z fb bo zapomniałam zabezpieczyć -.- , ale trudno stało się... Dziś byłam z Maksi na spacerku i zrobiłam duużo fotek ,ale dodam jedną bo ta dziewczyna jest psychiczna !

niedziela, 17 lutego 2013

KONIEC MAM DOŚĆ!!!

JUŻ TUTAJ NA  TYM BLOGU NIE POJAWI SIĘ ŻADNA FOTKA!!! MAM TEGO DOŚĆ ILE MOŻNA BLOKADA NAWET NIE POTRAFI ZABRONIĆ KOPIOWANIA!! A JA MAM DOŚĆ ŻE KOPIA JE KOPIUJE MAM DOŚĆ!!! A JAK COŚ TO FOTA MOCNO ZABEZPIECZONA!!!

sobota, 16 lutego 2013

poniedziałek, 11 lutego 2013

Hejka :)

Hejka :) Dziś miałam extra dzień ! Właśnie zaczeły mi się ferie i dziś byłam na basenie, bo zapisałam się na takie w szkole. 30 minut siedziałam z chłopakami w jacuzzi :D Ale i tak było fajnie ^.^
Jutro idę na łyżwy,mamy też jutro projekcję filmów gdzie idziemy na sale oglądać...ja przyniose "Paranormal Activity 4" że tak powiem właściwie napisze (:D) zajebisty horror! Polecam ;) A teraz jedna fotka Maksuni. (kliknij aby powiększyć)

niedziela, 10 lutego 2013

Dobranoc

Hejka :) Dodam 2 fotki z rana :D Takie tam na dobranoc dodaje wpis i tak już lecieć muszę :( Miłej nocy...


sobota, 9 lutego 2013

Między narodowy dzień pizzy!

Hejka! ODWIESZAM BLOGA!!! :) Dzisiaj jest międzynarodowy dzień pizzy ^^ Pamiętacie tamten post z pizzą? Dodam z niego fotki,ale dzis nie robiłam nowych bo mi się nie chciało i akumulatorki się rozładowały :D


sobota, 2 lutego 2013

ZAWIESZAM!

KOCHANI MUSZĘ NA JAKIŚ CZAS ZAWIESIĆ BLOGA USUWAJĄC GO. NIE MARTWCIE SIĘ BLOG ZOSTANIE PRZYWRÓCONY PO JAKIMŚ CZASIE ;)