środa, 16 kwietnia 2014

W pogoni za gołębiami czy też za patykiem?

Ajajaj...Dziś nie poszłam do szkoły,nie napisałam poprawy,nie oddałam projektu z angielskiego,nie oddałam opisu na polski... Z jednej strony to dobrze bo projekt z ang mogę dopracować,opis na polski przepisać elegancko na inną kartkę xDD W ogóle to obudziły mnie jakieś hałasy, spojrzałam na zegarek,a tu 8:50. Ja taka zdziwiona bo jak budzik mnie nie obudzi to mama zawsze mnie budzi O.o No,ale cóż wczoraj ją prosiłam by nie iść więc xD Na obiad zjadłam naleśniki z serem,po obiedzie poszłam z Maksi na spacer. Gdy zobaczyła gołębie,od razu zaczęła jej gonić,nawet nie dałam rady jej odpiąć smyczy,szalała jak nie wiem xD Poszłyśmy na trawę koło pobliskiego boiska,Maksi wyczaiła patyk i nie chciała od niego odejść no to jej go podniosłam,to ta zaczęła mi go wyrywać. Wyjęłam go delikatnie z mordki i zaczęłam rzucać i od razu wyrwała mi się ze smyczą w pogoni za patykiem xD Jak już jej się aportowanie znudziło poszłyśmy troszkę pobiegać. Za to,że była taka grzeczna odpięłam jej smycz i jeszcze się przeszłyśmy. Nie odpinałam jej zazwyczaj smyczy bo uciekała mi,a nie słuchała się,teraz jest inaczej. Wieczorem mam zamiar z nią troszkę poskakać i tunel przećwiczyć. W sobotę może jadę do babci to zapytam o ten tunel i co najważniejsze zobaczę się z moimi braćmi ciotecznymi ! Tak,zobaczę się z nimi ponieważ mieszkają w Niemczech. Nie mogę się doczekać. Chcę Wam również podziękować za te 4100 wyświetlenia <3 Spróbujemy dobić do 5100 ? Wierzę w Was ;) Jak mi się uda to zmontuję filmik jak Maksi skacze i dodam wieczorem,zależy czy Maksi będzie skakać czy przechodzić po poduszce xD Pogoda w ogóle się zepsuła na święta... W niedzielę jadę do cioci na obiad to będą foty Gienka i Sisi jak da radę :D Mam nadzieję,że na dyngusa będzie ciepło bo umówiłam się z kumplami :D Może pójdę na mszę bo podobno w kościele wszyscy są uzbrojeni - księża w pistolety na wodę,a organista zlewa z góry na dzieci wodę z wiadra xDD Nigdy tak nie miałam,trzeba obczaić xDD To chyba tyle jak na tą chwilę :P Dodam może coś wieczorem,do zobaczenia :)
Piesek pije mleko xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3