poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kąpiel/Nie pełny prezent z dwutygodniowym wyprzedzeniem xD

Wczoraj wykąpałam Maksi samodzielnie :D Było ciężko bo musiałam uważać by nie nalała jej się woda do uszu. Pewno część z was pyta "Dlaczego?". Otóż gdybym nalała jej wody do uszu mogłaby dostać zapalenia,a to by było źle. Moja staruszka była bardzo grzeczna,tylko gdy poszłam po drugi szampon bo tamtego była resztka to się wytrzepała i wszystko było mokre :3 Mądry piesek xD Najgorzej podczas wycierania...Gdy wyciągnęłam ją z wanny to nawet nie zdążyłam ręcznika zarzucić na nią,a już się wytrzepała... Byłam cała mokra i pachniałam mokrym psem xD Lubię ten zapach :D Oczywiście jak ją wytarłam to zaczęła się "FMP - Furia Mokrego Psa". Zdemolowała caaały pokój,poduszki których jeszcze nie poukładałam na kanapie... po prostu wszystko ! Jak ja ją kocham <3 To taki kochany zwariowany psiak xD Dziś za to po 7 godzinach lekcyjnych ucieszona wyszłam ze szkoły zmierzając prosto do sklepu zoologicznego. Od razu zwróciłam uwagę na szelki - czy one jeszcze są? Na szczęście były,ostatnia para czerwonych dlatego się tak spieszyłam :D Chciałam jej kupić jeszcze szarpak,ale tak ten za 2,60 zł i 5 zł to takie małe np dla yorka,Maksi by szybciej to połknęła (w przenośni). Więc zwróciłam uwagę na cenę tego największego. 10 zł - pomyślałam sobie,że wezmę to 10 zł z koni,przecież nie jeżdżę w tą sobotę bo to Wielka Sobota. Co mi tam xD O psa też trzeba dbać :3 Ciekawe czy w ogóle będzie się nim bawić :D Mam nadzieję,że tak. Kupię,pożyjemy,zobaczymy :P W każdym bądź razie to będzie na prezent urodzinowy dla Maksi - taki z dwutygodniowym wyprzedzeniem xD Właściwie to 13 - dniowym,ale nie wnikam w szczegóły :D To chyba tyle,bo nie wiem co jeszcze napisać. Jedynie mogę powiadomić,że jutro po ten szarpak skoczę :D Niżej zamieszczam foty z kąpieli i z tego jak szelki leżą na Maksi :3 A i bym zapomniała - szelki są firmy Chaba . Po jakimś tygodniu napiszę recenzję/opinię :D Jak na razie do zobaczenia w następnym poście !
P.S zachęcam do dodawania komentarzy :)
Najpierw umyłam tułów :)

Czekając na szampon,bo brakło na głowe xD
Z przodu :3

Z lewej strony,z prawej nie robiłam zdjęcia ;-;

Z tyłu :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3