sobota, 12 kwietnia 2014

Sobota = Wreszcie konie ^_^

Może zacznę tak... Przepraszam,że wczoraj wpisu nie dodałam,ale nie miałam weny i byłam już wszystkim wykończona... Po lekcjach czekałam na koszykówkę tak jak zawsze,ale pograliśmy chyba tylko 30 minut bo chłopcy kłócili się czy piłka wyszła czy nie i pan się zdenerwował i powiedział "koniec zajęć"... Tak jest chyba co piątek ;-; Jak wróciłam do domu to Maksi była taka radosna <3 Poszłam z nią na spacer,a potem w domu troszkę potrenowałyśmy,ale nie za dużo :) Potem zasnęłam przed komputerem xD Za to obudziłam się w sam raz na szpital :3 No i jakoś tak zleciał wieczór,na koniec jeszcze oglądałam horror - "Droga bez powrotu". Nawet fajne,ale nie straszne ;-; Dzisiaj wstałam o 10:00 wyszykowałam się i czekałam jakoś na 12:00 bo na 13:00 jechałam z Mają do stadniny. Uśmiałyśmy się jak nigdy :D Żartowałyśmy same z siebie. Na jeździe trochę się pomęczyłam w pół siadzie xD Najlepsze było to,gdy się starałam,a Magda do mnie "Zuzia ty nadal siedzisz" - taka załamka xDD Jak wróciłam do domu to się udałam na bardzo długi spacer z Maksi. Po spacerze chwilkę poskakałyśmy i odpoczywałyśmy. Chciałam ją wykąpać (sama,bo mamy nie ma w domu),ale jak zadzwoniłam do mamy (ok 17/18) to mama powiedziała,że mogę jutro ją wykąpać bo nie zdąży wyschnąć,bo przecież jeszcze na noc trzeba z nią wyjść :) No cóż,to jutro ją wykąpię ^_^ Ciekawe czy mi się uda :D Pierwszy raz będę ją kąpać sama,trzymajcie kciuki xDDD Dziś chciałam już jej kupić te szelki,ale sklep był do 14 dziś,a ja wróciłam ze stadniny po 16 :( Trudno,pójdę w poniedziałek :3
Mam nadzieję,że te szelki jeszcze będą bo czerwone były ostatnie :| Dlatego się tak śpieszę z tymi szelkami,choć do 26.04 jeszcze równe 2 tygodnie (nie licząc dziś - 12.04). Zachęcam również do współpracy z nami :) Mam jeszcze pytanie do czytelników... Odwiedzacie nas jeszcze? Jestem ciekawa czy w ogóle dla kogoś tu piszę posty,czy też sama dla siebie :c Chętna jestem również na wersje "udostępnienie za udostępnienie" w sensie,że w poście polecamy swoje blogi c:   Jeśli ktoś jest chętny to niech pisze w komentarzu lub na maila (znajdziecie go w zakładce "współpraca :P Do zobaczenia jutro jeśli będzie co opisać :D Poniżej zamieszczam sondę.

Spacerek :)
Wczorajszy trening :P
Sekwencja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3