wtorek, 8 kwietnia 2014

Ciężki dzień & przyjemny spacerek :)

Dziś bardzo ładna pogoda była ^_^ Wybrałam się więc z Maksi na spacerek :3 Porobiłam parę fotek,nie chciała mi się ustawiać do sesji więc jej nie zmuszałam,może będzie inna okazja :) Spotkałam się z Adrianem i Tomkiem. Chcieli bym wyszła na rower,ale jak poszłam do domu zapytać się czy mi brat wyjmie rower to dowiedziałam się,że wczoraj moja siostra przebiła mi dętkę... Trochę za nimi z Maksi biegałam ;D  Potem dzwoniłam do siostry i powiedziała że możemy iść naprawić. No to wzięłyśmy rowery szłyśmy na promenadę do serwisu,a tu się okazało : jakieś 2 kolce wbite + jakieś małe drewienko na wylot... No po prostu się pytałam ciągle "Jak ty jeździłaś? Po czym?". Śmiać mi się strasznie chciało xDD Byłam dziś również z Maksi w sklepie zoologicznym ponieważ chcę jej kupić szelki na urodziny :3 Oczywiście moja mama na to,że "Po co jej szelki? Tyle lat w obroży chodziła,nawet kolczatkę miała" i  od reszty rodziny słyszałam to samo xD Pewno myślicie to samo... No co ja poradzę? Fajne te szelki,podobno szelki są dobre dla starszych psów :) Są czerwone,a na metce jest napisane,że obwód klatki piersiowej to 60 cm. Maksi ma obwód 56 cm,ale szelki są regulowane,a kosztują jedynie 17 zł. To tak tanio,w internecie są po 40 zł najzwyklejsze te typu step in,a w tym zoologicznym są Step in za 17 zł,to już jest różnica ok. 20 zł :)
Mama mi powiedziała,że jak chcę jej kupić te szelki to za swoje pieniądze bo nie ma kasy :P I jeszcze szarpak chcę jej kupić,ale pytanie czy będzie się nim bawić? Kupię jej taki za 2.60 zł bo też jest w zoologicznym taki mały ;D Dawno jej nic nie kupowałam...a o pieseła muszę dbać. Wczoraj jej rozczesałam brodę i wycięłam parę kołtunów bo nie wszystkie dało się rozczesać. Teraz jest ładna i zadbana :3 Dziś również pół dnia prądu w ogóle nie miałam bo jakieś zwarcie się zrobiło,do 19 czekaliśmy na elektryka,który miał w ogóle być o 18:00... Ciężko wtedy było mi napisać opis postaci bo pani nie dała nam przykładowego. Mówiła,że w 4 klasie pisali to mogą sobie zobaczyć,a ja nie byłam z tą klasą w 4 klasie więc nie miałam żadnego przykładowego,a w tamtej szkole nie pisaliśmy opisu postaci. Jakoś to napisałam w końcu i jutro to oddajemy,pewno będzie wyzywać,ale trudno xD Przeżyję ;3 To chyba tyle z tego co chciałam napisać :) Jutro też dam jakąś notkę :P

Sory za mój cień xD


Przepraszam za palca w obiektywie ._. xD

Nasze przyszłe szelki ;D Trzeba się sprężać bo to tylko 1 para ;/

Taki szarpak chcę dla Maksi :)
Pisałam też na taką stronkę czy jest możliwość
wypróbowania szarpaka polarowego bo Maksi
nigdy nie miała szarpaka :P Jedynie piłkę i łośka pluszowego :D


Taka sweet focia ze śmietnikiem xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3