niedziela, 17 listopada 2013

Wieczorny spacer ^^

Siemanko :3 Niedawno wróciłam z Maksi z wieczornego spacerku. Szkoda,że już się robi ciemno :( No,ale cóż w zimę są tez + i - :D + są takie,że jest śnieg itp , a - bo jest zimno i się choruje :( Nie mam filmiku,zapomniałam xD Zapomniałam przypomnieć żeby nagrać ;D Ale mam zdjęcia !! xD Daję jedno a w przyszłym tygodniu dam resztę. Jutro dodatkowo mam urodzinki :3 Tylko,że dziś Maja kupiła mi już rękawiczki do jazdy konnej jako prezent ( ^_^ ) i upiekła małego murzynka. W siatce był tez nóż to w siodlarni pokroiliśmy na 6 kawałków i każdy miał po jednym.Potem jeszcze konie karmiliśmy marcheweczką ;P Ogólnie to był udany dzień ^_^ Jutro dodatkowo szkoła :'( A w środę moja klasa idzie do kina,ale ja nie chcę. 30 zł bym musiała zmarnować bo, kino nie jest obowiązkowe,ale bilet 14 zł. Za to obowiązkowa jest filharmonia bo idziemy na Anię z Zielonego Wzgóra i koszt wynosi 15zł, a lekcja konna kosztuje 30 zł,a zostało mi już tylko na 2. Ja nie mam też zbyt kasy na jazdę,ale to i tak tanio bo np. w Białym Borku jest 50 zł za godzinę, w Apollo 60zł i w innych też drogo :( Iskra to jedyna tania, w dodatku wyjątkowa stadnina ^_^ W Iskrze dodatkowo upodobałam sobie Sekwencję :3 Niestety długo na niej nie pojeżdżę bo jest źrebna i pomiędzy lutym,a marcem ma termin porodu. Tak samo jak Indra i chyba Iskra i Inka,nie wiem jak Iskra i Inka mają :P A i jeszcze miałyśmy mieć dziś robioną taką sesję zdjęciową przez naszą instruktorkę jazdy,ale aparatu nie naładowała xD to porobiłyśmy parę zdjęć moim,ale tak średnio powychodziły. Część była robiona telefonem instruktorki :P Jednocześnie znów zmieniając temat :D W przyszłym tygodniu mamy szyć na technice :) Nie miałam pomysłu co uszyć,aż nagle wpadłam by uszyć nauszniki dla Sekwencji (konia) :D Wypożyczyłam dziś jej nauszniki na wzór i żeby mieć rozmiary odpowiednie :3 Jak już uszyję to się pochwalę xD Jeśli coś mi wyjdzie O.o Ok no to przechodzę do fotek :P













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3