sobota, 30 listopada 2013

Pierwszy upadek z konia *_*

Czeeeeeść :D Dziś pojechałam na konie, to tam sobie poczyściłam Sekwencję. Bawiłam się w instruktora xD Dzisiaj Majka jeździła na Huffie,Oliwia na Sekwencji, a jakiś chłopak na Myszy i Oliwka się zdenerwowała :D Dodatkowo Oliwia oddała mi ostatnie 10 minut swojej jazdy i chciałam na oklep. No to tam wlazłam na ławkę,P. Magda podeszła pod samą ławkę z Sekwencją,objęłam szyję podniosłam nogę i "odkleiłam" się od ławki. Wtedy się ześlizgnęłam i wylądowałam w części pod jej brzuchem xD Mogłam złapać za kłąb, trochę bolało,ale wszystko jest ok ! Nic nie połamane,ogólnie w normie :D Sekwencji uszyłam nauszniki,ale zdjęcia z jazd ma P. Magda,ja mam tylko 3 zdjęcia Sekwencji w tym 2 z chrapami <3
Daję Wam jedno z tych zdjęć i kilka ze spacerku. Teraz lecę ścielać łóżko bo zasypiam :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3