poniedziałek, 18 listopada 2013

Urodzinowe babeczki :D

Hejka ! Tak wczoraj już opisywałam wczorajszą przed urodzinową mini imprezkę w stajni :D Dziś była w domu. Po szkole zaprosiłam Maję i jej siostrę. Czekałyśmy na moją mamę jakieś 30 minut bo była w sklepie. Potem zaczęłyśmy robić babeczki...Oliwia (siostra Majki) nagle zauważyła,że babeczka się przypala bo z mamą się zagadałam i z Mają przed piekarnikiem :D Mama wyłączyła piekarnik i w ciągu sekundy wszystkie się przypaliły z wierzchu xD Normalnie da się zjeść bo tylko takie u góry lekko czarne i chrupiące ^_^ W szkole też dostałam dziś 2,3,-3 i 4 xD 2 z maty z kartkówki, 3 też z maty z kartkówki w czym zabrakło mi jednego punkta do 4. -3 z religii ze sprawdzianu a 4 z polskiego ze sprawdzianu :D Teraz rozkoszuję się ostatnią babeczką i czytam straszne historie. Posiedziałam trochę na nk,a teraz na fb znów i gadam sobie z koleżanką :P Ogólnie dzień udany, w szkole Dominikę ignorowałam całkowicie. Mama też przyszła do szkoły by dowiedzieć się co było na zebraniu. Moja klasa idzie w środę do kina,ale ja nie chcę. Idą na ,,Gra Endera". Ja sobie już ściągnęłam i obejrzałam. Szkoda mi kasy bo na jazdę konną mi zostaje. teraz mi zostało na jakąś jedną lekcję bo kupiłam sobie leginsy za 2 dyszki xD Mają frotę lub polar to mnie będą ogrzewać :) Od mamy jeszcze dostałam spodnie i śliczną bransoletkę z sową, no i oczywiście słodycze. Jutro ze szkoły wychodzę godzinę wcześniej bo nie ma w-f'u ^_^ Jeszcze Maja chciała bym chodziła z nią i śpiewała kolędy na święta i się zgodziłam xD Nie wiem jak to będzie. Jeszcze dodatkowo w tej nowej szkole jest losowanie na Mikołajki,a moja klasa mnie tak za bardzo nie lubi. Więc wpadłam na pomysł by iść do wychowawczyni i poprosić ją żebym kupiła prezent Maji,a ona mi :) To najlepsze rozwiązanie bo :
1. Nigdy nie miałam takiego losowania w szkole.
2. Ktoś może mi powiedzieć "nie podoba mi się to".
3. Po prostu nie chcę.
Dziś dodatkowo mieliśmy zdjęcia klasowe. Ja nie chciałam być na tym zdjęciu i mama powiedziała,że jak nie chce to nie muszę. Niestety zostałam zmuszona by być na tym zdjęciu -.- Pani fotograf mi kazała. Byłam wściekła ! Nie lubie tej klasy i najlepiej żeby myśleli,że mnie tam nie było -.-" Sama nie wiem teraz same problemy są :( Dobra ja już kończę bo spać mi się chce,a jutro na 8:00 do szkoły :|


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3