czwartek, 8 maja 2014

Same dobre wieści :3

Cześć :3 Dziś dostałam "wypłatę" więc jutro rozmienię u mamy pieniądze i ruszę do sklepu ! :D Kolejną dobrą rzeczą było przyjście paczki od Groomer Shop. W paczce znajdował się suchy szampon firmy FURminator. Wygrałam go w konkursie na facebook'u u Funi i Toudiego :) Szampon już zdążyłam użyć więc napiszę dziś około godziny 21 recenzję :P W przyszłym czasie możecie się spodziewać recenzji szelek i szarpaka C: W sklepie zoologicznym mam zamiar kupić zabawki lub zabawkę (wiem że na pewno będzie hantelek gumowy),smaczki,jakieś saszetki :D Co jeszcze,zobaczymy do dyspozycji miesięczne 30 zł. W przyszłym tygodniu jadę z Maksi do fryzjera jak da radę. Najpierw musimy zadzwonić i się umówić. Jeśli będzie ładna pogoda to fryzjerka będzie na działce to wtedy poproszę by zrobiła zdjęcie Maksuni :) Bo nie wolno tam wchodzić. Dlaczego to nie wiem,ale prawdopodobnie by nie rozpraszać pupila,który może być wystraszony. No cóż mam nadzieję,że Pani wykona dla mnie zdjęcie z serii "przed i po" :) Dzisiaj jedynie się zdenerwowałam z powodu szkoły... Dowiedziałam się o jakimś dniu europejskim w szkole o którym nic nikt mi nie mówił i na dodatek Dominika zwaliła na mnie,że to dopiero pierwsza próba dlatego,że mnie nie było... Ja zwariuję. Dobrze,że mam Maksi bo inaczej nie wiem co bym sobie zrobiła... Na szczęście cały czas mi poprawia humor ta przesyłka i wypłata :D Do zobaczenia w recenzji !

2 komentarze:

Dziękuję za komencik <3