piątek, 22 czerwca 2012

Wielki powrót!!!!!!!!!

Witajcie!!!! Miałam napisać od razu jak przyjechałam w środę, ale zamówiliśmy pizze  i z przemęczenia zasnęłam o 20.00!!! A jeszcze przed wyjazdem śmigałam jak torpeda przed naszym domkiem :D A tu jak już wsiadłam do autobusu zasnęłam....A jechałam PKS'em :) Było extra! Aż nie wiem od czego zacząć! Jeszcze do tego tam były piętrowe łóżka, a ja spałam na górnym!!!! Super się spało tylko trzeba było mieć swój śpiwór i prześcieradło...Na szczęście niczego nie zapomniałam jak jechałam tam i jak wracałam! Na razie wszystko w porządku oprócz pogody bo jest do niczego! Oczywiście już w Częstochowie,a nie w Pająku :D A teraz fotki! A i bym zapomniała chłopaki i dziewczyny mieli osobno domki :) Na szczęście! UFF!!! A w drugą noc mieliśmy ognisko i podchody było świetnie!!!! Oczywiście w drugą noc rodzice do nas przyjechali! Tylko,że przez 1 i pól dnia nie mieliśmy wody bo była awaria musiała przyjechać koparka!
Moje łóżko :)
Ja spałam u góry!

Obrazek na ścianie w naszym domku:)

Zbliżenie :D

Domek chłopaków! Ich domek nazywał się "Ptyś",
a dziewczyn nazywał się Maja

Las :)


Koparka :)


Jak już rodzice przyjechali :) Rodzice koleżanki zabrali psa ze sobą:)





To zdjęcie najbardziej lubię!

Pakowanie

Ja się spakowałam jako pierwsza!

Niektórzy mieli problem ze spakowaniem się :D

Piesek z THE DOG (nie mój tylko koleżanki)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3