niedziela, 24 lutego 2013

Kąpiel + wizyta u babci + (dziś) spacerek + ważne ogłoszenie

                                                        OGŁOSZENIE
Ta dziewczyna przesadza!!! A wiecie co ona napisała mi na talku jak z innego konta urządziłam sobie z nią rozmowe?! Napisała : "Zazdroszczę Ci Maksi" tak napisała!!!!! Chcecie dodam dowód ;)

                         KĄPIEL (WCZORAJ)
Wczoraj Maksi miała kąpiel bo była już brudna choć nie potrzeba jeszcze wizyty u fryzjera bo owieczki z niej nie ma :D A jak wariowała :D Filmiki po niżej. (Podczas dodawania postu) nie chce mi się dodać jeden filmik więc będzie osobno :)

                                 WIZYTA U BABCI (WCZORAJ)
Wczoraj jakoś o 18 , 19 pojechałam do babci ;) Zabrałam ze sobą oczywiście Maksunie.
Fajnie było,pobawiłam się z nią ^^ Lubię jeździć do babci.
                                                         SPACER (DZIŚ)
Dziś byłam z Maksi na krótkim spacerze. Taka ciapa na dworze,że szkoda gadać...
Gdzie tylko stanęłam miałam buta w wodzie! O.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komencik <3